Titta vad jag fyndat :)

Har lyckats vinna kanonbra & efterlängtade saker till Freja på tradera den senaste veckan. Är sååå nöjd med allt.
Shit vad glad man blir när man gör bra affärer!!!


Addidas skor,  helt perfekta
summa: 32 kr


Tretorn varmfodrade stövlar stl 19
summa: 11 kr


polarn & pyret reflexväst
summa: 1 kr


Här i Sölvesborg har vi även en second hand som heter Brokiga boden.  Helt vansinnigt billiga kläder, prylar m.m.
Hon har en liten bod i sin trädgård. kläder ÖVERALLT Det är lätt det billigaste stället jag någonsin handlat på & letar man noga bland allt så hittar man massa kul.  Hittills har jag köpt.
3 Munkjackor
4 kjolar
2 tröjor
2 vantar
1 par överdragsbyxor
Ett par gortex-vantar till Freja  ( i affär: 299kr) jag betalade 4 kr!!!!!!!!
Senast hittade jag även en Julklänning till Freja för 12 kr. Bedårande söt. En klänning som kostar mellan 3-400 kr som ny.  Såg helt orörd ut.

Har varit där och fyndat kläder 3 gånger nu & har betalat 82 kr totalt. Vansinne, eller hur. Men smart för det är en sån rullians på sakerna så annars får hon nog inte plats för allt. 

Nu tar jag natten.

Kramen å pussen till alla snälla

Kommentarer
Postat av: Gizze

Wow ;) Du kan konsten att shoppa!!! (Då blir det ju över till så mycket annat kul..)



Hoppas helgen varit bra!



Här i stan är så vackert nu (trots frånvaro av snö) de har fått upp all belysning & man blir genast gladare ;D



Zov Gott!

Kram

2009-11-29 @ 22:49:59
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Mia

jag vill fökja med nästa gång, har två bauta stora kassar som jag inte kan bära dit :) plus att jag vill fynda och kramas med dig! kram

2009-11-30 @ 05:59:42
URL: http://vildaviola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0