Sov sött!!

Ska bädda ner mig nu. Trött som attans. Ser fram emot morgondagen då jag får finbesök kl. 9.00 av en Tidning :))))
Efter det blir det skynda skynda till dagis & bokstavligen slänga in de små lite snyggt så jag hinner till jobbet i tid.  Lisen kommer & jobbar med mig & Rikard i morgon. Vi har en Stor catering på Fredag i Bromölla. c:a 180 pers. Massa mat ska lagas & förberedas. Därför kommer kära Lisen till oss så vi hinner med allt. Hurra va nice!

Nu = bosta tänder
Sen = ZZZzzzzzZZZzzzzzz

Jag & Keiren hade utvecklingssamtal med fröken idag & TÄNK vilken väluppfostrad kille vi har = Nöjd & Stolt!!
Snygg ä han med ;)

Kommentarer
Postat av: Gizze

Vad kul det låter..både med Cateringen & Tidningen....

Och vad stolt man blir som förälder "i denna tid" att få höra att man har väluppfostrade barn!!! Härligt ;D



Ha en Toppendag nu;) Kramiz

2009-11-12 @ 06:54:51
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Linda J

Sådan mor sådan son! =)

2009-11-12 @ 15:51:45
URL: http://missli.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0