Söndag 11.48

Idag åker Johanna hem till Gävle. Hon kom i Torsdags Johanna är Olas lillasyster som träffade 1 st. Matte på nätet ungefär samma tid som jag träffade 1 st. Ola på nätet. Och när jag flyttade ner så flyttade hon upp. När hon flyttade så grät jag som ett spädbarn i flera timmar. Hon var ju en av de få som jag kände här nere då & innerst inne så ville jag att Matte skulle flytta hit. OBS!! det här sa jag inte högt utan jag viskade detta bara i smyg ;))
Om ett tag så ska vi ta oss en promenad hem till Brittus med bihang där åxå fina Johanna finns. Där ska vi mysa till det en stund innan hon åker hem.
Måste visa min nya jacka åxå. Helt otroligt, den är INTE svart. Skitnice!! Fick pengar av mina lovley svärföräldrar & för de vackra sedlarna köpte jag min 1 stycke ny jacka. HURRAAAAAA!!

Kommentarer
Postat av: Himmelohelvete

Tjusig jacka!!!

Nyfiken på tidningen som va hem till dig häromdagen juuuuu, NÄR får vi veta???=)



trevlig söndag!



KRAMAR

2009-11-15 @ 12:21:07
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: faster johanna

Åhhhh vad go du är bästaste malin:) saknar er redan.. det är sååååå sjukt jobbigt att åka ifrån er ,jag mår så bra av att jag har världens bästa familj!! Älskar er hur mkt som helst o massor till!!!!

2009-11-16 @ 01:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0