Lördag 8.19

Jag & Freja smög oss upp för en stund sedan. Alla andra i klanen Svensson sover som grisar. Gött.  Har inte heller denna natt ramlar ner på något vattenglas = gaaaaaa jag har haft svinont & lovar på heder & samvete att aldrig någonsin ställa ett STORT vattenglad på golvet.
Vi äter mysfrukost nu jag & Freja. Hon smaskar på rostad bröd med lite sylt på. Jag blir bjuden hela tiden på tuggade bitar så än så länge nöjer jag mig med min varma oboy :)
Vet inte riktigt vad vi ska pyssla med idag. Tar dagen som den kommer. En sak vet jag & det är att jag har nog en av de klokaste livskamraterna....EVER!!
Hört i ett vardagsrum en sen fredag:

Qvinnan     -  Vi MÅSTE köpa nya lampor. Minst 4.
Mannen      - Vi kanske skulla åka till Ullared & handla lite.....

YEAH!!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Hahaha- vilken man va! Jag har aldrig varit där...inte för köande-men alla trycker på att man ska dit...



Mysigt det ser ut- härligt med mysfrukost!

Vi tog hembakta siktkakor & kaffe vid tv:n - skönt!

Nu ska vi plåtas! Så Ansiktet är på...vad nu det betyder när kameran kommer...



Ha en Underbar lördag med Alla de dina ;D



Kram Gizze

2009-11-21 @ 10:25:49
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: fridasannaingela

ullared - toppen, tips - lämna alla de små hemma, idag har f&s åkt m h ut till nya huset, hoppas hoppas detta blir bra nu ..

s tycker alva ska ha ridstövlar i julklapp, vad har hon för stl ??

2009-11-21 @ 13:49:27
URL: http://lillstugan.blogg.se/
Postat av: Linda J

Bra livskamrat! Gilla, gilla, gilla!

2009-11-22 @ 12:57:05
URL: http://missli.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0