Lägesrapport!!

Keiren har någon form av Influensa. Vilket sort är bara frågan. Och vilken kommer vi förmodligen inte få veta.. Om man inte insjuknar ordentligt så görs det inga prover. Har läst mycket idag om "den fruktade" & insett att många gånger är den tom. lindrigare än de flesta som kommer & slår ut svenska folket varje år. Onödig hysteri anser jag. Men självklart håller jag extra kolla på honom. Han ligger i sin säng på sitt rum och är som tur är nöjd med det.  Han har feber, huvudvärk & ont i halsen. Gav honom en värktablett förut & då sa han sen att han ville ha Pizza = Hurra!! Första riktiga maten sen i fredags.

Om det är SvinInfluensan så är vårt Svin en väldigt snäll gris :D 





Kommentarer
Postat av: Gizze

Ja vad det än är -så är det ju bra om ett piller piggar upp honom såpass!!!

Ja- det är ganska hysteriskt kring flunsan- alla ord verkar gå isär- från dag till dag & land till land...Vem vet?-ingen tror jag-vad som är bäst!

Vila är noga bästa medicinen iaf!

Kramar från Gizze



2009-11-02 @ 20:06:48
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Walla

Vila, vätska och film löser det mesta :)

2009-11-02 @ 21:38:33
Postat av: b

Kul att du hittat tillbaka till min blogg :)



Bättre att vara uppmärksam nu när det är svininfluensatider.



Hur mår du?



Ha det fint!

2009-11-03 @ 10:48:34
URL: http://mayolinho.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0