Kolla in!!

Sitter här framför datorn & försöker göra mig tröttare så jag ska kunna sova.  Har kollat in massa tatueringar. Snygga, fina, söta, asfula, bedrövliga och så den här...:

Den är ju helt vansinnigt äcklig!! Fast ganska cool.. men ändå äcklig!



Har förrästen varit höstmarknad i stan idag. Tyvärr så har det även varit BLEKINGEKALLT!!!!!!!!!! Blåst invindar från havet så in i! Det går inte beskriva i ord hur ont det gör i kroppen. Spelar ingen roll vad man tar på sig. Och detta ska man leva med till våren kommer.

Nu känner jag.... nu ÄR jag trött. :)

godnatt!



Kommentarer
Postat av: Gizze

Kallt- JAAAAA så in i H**vete...nu blir d raggsockor på & skutt i säng!



Natti/Gizze



2009-11-04 @ 23:05:19
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0