Godafton i stugan!

är helt slut i kötte...
Dagen stora fråga:
Om man har problem med ryggen och har framför sig ett JÄTTetugnt fat som ska flyttas, vad gör man?
1. Är smart & väntar tills någon kommer & hjälper
2. Struntar i skiten! Låter fatet stå
3. Lyfter fatet men släpper det då man inser att detta är ruggigt korkat!
4. Är fullkomligt IDIOTISK  & bär fatet själv. JÄTTELÅNGT & JÄTTELÄNGE.
Jag = En IDIOT med massa pain..
Fått massa gjort på jobbet, gött! Har lagat mat & firat Chef.  Av mig fick han mig själv.  Gratis arbetskraft en dag så han kan umgås med sin kära familj i lugn & ro.  Han har allt utom ledig tid. Vassegooooooo :)
Nu ska jag lägga mig i soffan & invänta Grey´s.  Men först lite bilder.

Detta gott folk är det godaste jag vet.  Naketkorn heter det & idag fixade jag till på jobbet med dill, rödlök, tryffelolja & lite mer fast det är hemligt. Man kan inte avslöja recept..hehe
Naketkorn är ett obehandlat ekologiskt korn med sjukt mycket fibrer.
Perfekt för oss veggisar & för de som sitter mycket still på jobbet så magen hålls igång. OBS!!! bör dock inte ges till bebisar= kaos i tjosan hahaha

Vår vän Maddes alldeles underbara affär där finaste granen står.  VILL HA !!!!!!!
morgonmys i soffan
Freja kollar läget
Godnatt alla

Kommentarer
Postat av: Gizze

Vad mysiga bilder-klart du vill Ha...

visst jobbar man på & tror ingen annan ska göra det åt en...tips! -lägg dig på mage-med kudde under (nedre delen av magen mot låren ska den va placerad)

ligg med armarna upp som om du tittar på typ tv så som man alltid låg som barn...fick tipset av läk i ortomanuell medicin-det hjälper när man har för djä****t ont



jag tar mig lite rött efter en heldag med vilda underbara barn ;D



suss sött ;D

2009-11-25 @ 22:33:43
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Linnea N

Hej.

Bra när kommer ni hit ner igen?

vem var det som vann körslaget.

Kram

2009-11-26 @ 15:13:39
URL: http://nennasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0