Till Piiken(kommer självklart) & Gita (bangar)

Dom sliter som djur ute på festivalsområdet nu... Bara 13 långa jobbiga dagar kvar till årets Sweden Rock Festival :)))
Ola har tagit semester den veckan. Min vecka kommer att bli helt galen! Jobba ute på festivalen från tidig morgon till sen kväll tis-tors och samtidigt jobba på restaurangen på lunchen. Men det får gå.  Allt för denna fantastiska festival. Jag njuter och längtar tills mina vackra långhåriga rockers kommer hit från min hemstad Säffle :D

Nu börjar det ta fart där ute :)


Min & Piikens pool.. hahahahaha


Mycket bilder idag men så får det bli.  Kramen å

Kommentarer
Postat av: Pocca

Mäh... en vacker hårdrockare från Göteborg då???;_)

Jag fick fjärilar i magen nu... ibland blir man som ett litet barn dagen innan julafton=)

2009-05-22 @ 10:38:19
URL: http://poccahonta.blogg.se.blogg.se/
Postat av: sandra "piik"

åh, snart snart! :D

men du, vilka dagar sover du hos oss? LÄNGTAR SATAN!!!

2009-05-22 @ 11:05:19
URL: http://piiket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0