Sommar sommar sommar

Sorry för att det inte blev några inlägg igår  :(  Hade häcken full hela dagen. Gick upp tidigt i morse. Har städat, tvättat och ska alldeles strax bege oss ner till stan för att ta en fika med Lisen och SäffleLinda ( numera gbg)  som är på besök. Ska köpa en solhatt till Freja åxå. Det är högsommar värme ute redan så jag får inte glömma solkrämen.

Här nere får ni en massa nya bilder :))

Ses sen!


   

Lycka till från RITZ


All mat kostar 15 kr/ hg sen får man plocka precis som man vill.




Rikard the boss




   

Kramen

Kommentarer
Postat av: mamma

Där skall vi äta när vi kommer ner till Sölvesborg.Kram mamma

2009-05-02 @ 15:59:49
Postat av: Åzzy

Vilket genomtänkt koncept! Blir så nöjd när jag ser sånt! Snyggaste skylten...

2009-05-03 @ 10:32:12
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: cilan

Mäh gud! När jag flyttat hem (snart) ska jag fan äta där varje dag, minst. Eller ofta iallafall. :)



Plus mkt snygg skylt.

2009-05-04 @ 21:31:42
URL: http://cilanpilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0