Puts sprätt väck!!...

Har grinat mig rödögd till Grey´s ikväll. Och när jag börjar gtåta då tar det liksom aldrig slut. jag har grinat så hårt att jag fick kli i ögat av all mascara. Inte nog med det. Jag hade grinat bort min ena lins...udda!  HIttade den tillslut dubbelvikt på ett ställe som jag inte ens visste fanns i mitt öga... riktigt udda!!

Nu är linsen ute, tårarna har slutat forsa så nu äntligen kan jag ta natten.  Har även mitt upp i mitt klieri pratat Lisen till sömns... sov gott LisenPisen. Sov gott alla jag älskar :))


Alva unnade sig en glass kl. 09.30 i morse. En Daimstrut tom. Man ska unna sig saker när man varit duktig sa hon..hm.. undrar vart hon har hört det.  Så när vi va på en snabbfika hos Mia &  Viola i morse så åkte Daimstruten fram :))

Kommentarer
Postat av: Mia

saknar saknar saknar, tack för titten idag. jag längtar tills fredag mys kväll med alla er. jag kommer nog en trappa ner imorgon med :) puss

2009-05-07 @ 02:16:29
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: fidasannaingela

klart alvis ska ha en glass...en stor glass...till frukost = )

Ja det var längesen, har varit mycke...

Börjat jobba heltid, bygger affär ute i lillstugan, renoverar inne i huset, anlägger trädgård (det roligaste av allt!)till sönda´n åker jag o sanna till slovenien o mitt i allt detta har jag slitit ganska hårt med hästarna, drömhästen debbie har hamnat hos ny snäll familj, och det värsta - frida´s nya tävlingshäst El Arragon har efter 4 mån visat sig så skadad att det blir nog slakt, VI har dock lämnat tilbaks honom till försäljerskan men det har kostat tid o energi = ( o många tårar

Hoppas ni har det bra, nu blir det semester =0 )

2009-05-07 @ 06:59:26
Postat av: Emma Smith/ ilovenutmeg

Superfin blogg! =)

2009-05-07 @ 07:07:49
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0