Oj...råkade visst handla lite...

Efter att jag kommit på hur sjukt bra jag är så hoppade jag inom några klädaffärer innan jag tryckte in mitt braiga tryne på jobbet för lite städ. Men åjsan vad jag hittade.

En "klänning" med båthals. Me love båthals. Svart såklart. Kostade INTE gratis men Ola sa att jag fick handla hur mycket jag ville. ( han sa så, jag looooovar hostahosta )

Försökte ta kort men det blev inge bra.. :(

Sen köpte jag även en par korta jeansshorts :) + en till klänning me massa volanger.


Min överraskningspresent till min mormor & morfar är fortfarande inte färdig.. :(  Börjar bli suuur nu. Snart måste den komma.

Kram på er alla &

Kommentarer
Postat av: Mia

ooooooooooo va fin du är spännande att se dig i kläning, puss

2009-05-25 @ 22:13:29
URL: http://vildaviola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0