NU tar jag helgen!!

Är helt slut som människa idag. Trött i hela kroppen och i hjärtat. Tänkt mycket hela dagen idag eftersom Alva inte kommer att vara hemma igen förrän på Söndag.  Trotts allt tänk så känns det helt okej.  Självklart ska Alva träffa sin Pappa, jag är bara väldigt ovan.  Saknar henne redan såååå mycket. Och tårarna som redan vid lunch började komma utan att visa sig kan jag inte längre hålla tillbaka. Dom kommer nog för att det känns så konstigt att inte ha henne här. Alva är ju alltid med mig.

Önskar dom en riktigt trevlig helg. Nu ska vi äta.

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: mia

nu blev jag med blöt i ögat, kram

2009-05-15 @ 20:39:05
Postat av: sandra "piik"

många kramar och pussar till dig älskling,

du är så stark. önskar jag kunde ge dig en kram, du är underbar, och en underbar mamma.

2009-05-15 @ 21:28:04
URL: http://piiket.blogg.se/
Postat av: mia

god morgon är du redan vaken? pusseli puss puss

2009-05-16 @ 07:27:12
Postat av: mia

ooo käraste hoppas du kan vila lite idag då. längtar till vi hörs. puss

2009-05-16 @ 07:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0