Ljuvliga Tisdag!!

Började dagen med en underbar lattefrukost på RITZ!! 
Stack sen till jobbet och serverade galet god mat lagad av samurajen Rikardo ;) Som förövrigt fick en DeLux kniv idag av några nära & kära som kom på besök från Malmö...eller var dom på besök i Malmö och bodde på Nya Zeeland.. hm..  hur som helst så när dom kom dit så berättade dom att dom hade varit inne här på wallaz. respekt!!  Dom hade googlat rikard, en trappaa ner och sen funnit mig.. jag blev så snopen.  Jättesnopen och glad :)

Har även superpussat på alla barnen sen jag kom hem. Är jätteovant att inte vara hemma med dom.  Lika ovant för mig att inte vara hemma som för alla hemma att INTE ha mig där.  Vilken känsla det är att komma hem till ett hus fyllt av glada barn och en sambo som möter mig med massa kärlek. Hurra vilket liv vi har :))))))


Alva fick ett jättefint smycke av finaste Mia, Vilda & Viola till hennes foppisar. Hon blev jätteglad å yes;  jag gillar inte foppisar med Alva har fått dom i present så vad sa jag säga :)


TjockisminiFreja & LigistViola som försöker dra sin bästis i örat..haha


Kvällmat i lugn & ro när barnen somnat = livskvalitet :)
Rikards beroendeframkallande Foccacia med rosmarin, grön pesto, Tzatsiki & oliver..aaaaaaaaaaaaaaaa så gott!!!


Romantik på hög nivå: Jag kollar på TV och Ola på datorn med hörlurar hahahahahha Men vi sitter brevid varandra i allafall ;))


Sweet dreams alla, nu blir det natta




Kommentarer
Postat av: Emilia

Hallåja, Rikards kusin från Malmö(för tillfället boende på NZ)här, tvungen och kika på din blogg igen. Tackar för trevlig och väääldigt god lunch idag! =D

2009-05-06 @ 00:38:42
URL: http://www.andersson-svanbrink.blogspot.com
Postat av: Kamilla

Åh, en sån kvällsmat vill jag oxå ha. Guuud vad gott!!

2009-05-06 @ 06:45:10
URL: http://familjenbruce.blogg.se/
Postat av: Kattis

Heeeej! Va gott att se att du trivs så bra med jobbet, finns ju inget bättre!

Ja Erika har fått sin dator (på skolan), och hon använder den, dock inte lika mycket som jag vill kanske :)

Ha en underbar dag!

2009-05-06 @ 07:29:15
URL: http://heartdreams.wordpress.com/
Postat av: mitha

Haha men du jag vet ju inte vilka de andra är så då måste du ju berätta det för mig. Litha Ford (stavas) tycker jag var dret så henne vill jag INTE se...zzTop är SKIT också...men de övriga...vilka är dom? TELL ME!!!!!



Haha du jag var nog fan den enda som hade foppisar på sweden rock ifjol iaf haha gööööörrockig var jag NOT!!!! men fan så gött öt föttera haha



KRAMAR

2009-05-06 @ 08:29:43
URL: http://himmelohelvete.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0