Lika lycklig idag för att:

  • Snart står jag där på festivalsmark och sliter häcken av mig.  Sweet!!!!
  • Snart står dom livs levande framför mig, Piik & Gita!!! å alla andra helgalna skäggiga långhåriga rockers fårn Säffle :)
  • den 27 maj händer det något helt galet kul!!!!! Heja Mia Heja Mia Heja Mia
  • jag har så fina vänner! tack snälla söta alla för att ni gör mig glad :)
  • Mia har käkat massa mat hos mig idag ;) ( nyttig vällagad mat = bra mat )
  • Jag är älskad av mina barn
  • Jag är älskad av sambo som numera har gått å blivit trädgårdstokig...haha
  • bilen är så jä--a braaaaaa!
  • jag är jag!!
Till mormor och morfar.... överraskningen framflyttad till nästa vecka. Ibland blir det inte som man vill :((  men den som väntar på något gott :)

Hej så länge!!



Kommentarer
Postat av: Mia

det var som vanligt det godaste maten och finaste utsikten ;) du är underbar. ser mig dig framför mig på rock, hihihi

2009-05-14 @ 17:28:43
Postat av: Anonym

Älskar dig :)

2009-05-14 @ 18:31:41
Postat av: Lizzi

Bara o gratulera till alltihop:)) Ska bli så spännande med en provtur i nya bilen när jag kommer hem!! Massa kramar till er:o)

2009-05-14 @ 20:44:52
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0