Hemma en sväng...

men åker snart iväg igen. Älskade Bästaste Tobbe har hämtat Keiren & Alva för att överraska dom med en tur till Kristianstads Gokarts-bana.  Dom har varit helt stissiga hela dagen sa Ola.

- Tack snälla Tobbe! Säger det igen... ett hjärta av guld du har.

När de stora är borta ska vi passa på att åka & köpa present till Keiren.   Det ÄR mycket nu, jobb, festivalsjobb, festival, barnkalas..puh!
Men även om man har mycket att göra så får man inte glömma att äta Pesto!!

Idag har jag tagit med grön pesto ååååååååååå, nu lever jag igen :)




Kommentarer
Postat av: sandra "piik"

men herrreguuuud vilken snygg klänning!!! JAG VILL OCKSÅ HAAAA!!! :(



och jaaa, detär min bridget, fast min bridget heter ROCK N ROLF :) hehehehe

2009-05-27 @ 17:01:23
URL: http://piiket.blogg.se/
Postat av: Åzzy

Pesto är gött! Tycker jag och andra finsmakare. På Jup's café kan man få pesto på en sketen ostsmörgås. Åhh vips så är det en festmåltid :)

2009-05-28 @ 20:54:10
URL: http://fotobloggen.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0