Godmorgon alla vackra!

Sovit c:a 42,5 minut i natt. Trots det så hoppade jag nyss upp ur sängen med en massa energi....hm... konstigt! Längtar tills affärerna öppnar för då börjar dagen.

Mitt schema denna sommardag:

  • Köra ut till festivalsområdet för att kolla hur långt de har kommit i allt stök.
  • Njuuuuuuta av luften på festivalsmark.
  • Headbanga i det tysta en låååång stund
  • Köpa present 1
  • köpa present 2
  • Träffa Mia och barnen..LÄNGTAR!!! Behöver prata!!
  • Kaffepåtår nr 4 åker i koppen
  • Keiren kalas 1    13-15
  • Fixa oss fiiiina för middag
  • Köra Freja till Farmor & Farfar
  • Keiren kalas 2    16-19
  • Farmor & Farfar hämtar Keiren från kalas 2 :)
  • 19.00 bokat bord på Salvatores. Där ska jag & Ola bara sitta & vara själva en stund. Bara vi 2. God mat, kanske ett glas vin och förhoppningsvis jättegod mat.

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: ulle

Lizzi från Ulles dator....ååå jag tänker på er! Vet hur du tänker nu. Kram älskade vän. Å tack Ola för att du ringde igår o ville ha med oss till Salvatores!! Vi kommer med nästa gång:)) Kram till alla!!

2009-05-16 @ 20:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0