22.02

Nu sitter vi båda framför datorn och umgås sådär romantiskt igen... haha
Ola vid sin bärbara och jag vid min STORA jättefasta.  Här brukar vi sitta och bara va, fast vi njuter. Det är underbart att kunna sitta brevid någon utan att känna att man måste prata eller hitta på nått annat.  Här sitter vi och ibland så slänger man en blick åt varandra bara för att visa att jag finns här...  "jag tänker på dig ändå om jag inte säger något"  En blick kan säga så mycket. En blick eller ett leende.  Att älska någon så här mycket & veta att det är besvarat känns nästan overkligt. Så när jag har mina gråta-hejdlöst-pga-ett-täcke-dagar så tänker jag gråta. Jag tänker tillåta mig fylla 10-liters hinkar med wallatårar.  För det enda jag behöver göra när jag fyllt hinkarna färdigt är att sträcka ut handen,  jag vet ju nu att jag aldrig behöver vara ensam.

Tänk att jag fick allt detta för att jag en dag i sep-07 reggade mig på en helt okänd sida : happypancake.com och där..
poffatjoffa fanns han. Han som skrev att han fastnade för det röda håret :))))))







Godnatt alla!!

Kommentarer
Postat av: Mia

vad gulligt skrivet, låter som en dröm för mig. men att du får uppleva det är stor lycka, känns som jag kan njuta om mina vänner kan :) stora kramar och pussar till dig

2009-05-11 @ 22:12:46
Postat av: Anki

Å vad fint skrivet!! å helt underbart att ha hittat rätt ju=)

Kramar

2009-05-12 @ 08:48:49
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: ola

ola - och lika rött är det än, och lika rätt är det än. Älskar dig av hela mitt hjärta.

2009-05-16 @ 11:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0