21.13

Nu har vi nattat alla barnen. Keiren ligger vaken än, tittar på TV. Hans klass ska på skolresa i morogn. Tror killen har lite pirr i magen. Jag ska köra Keiren och min chefs dotter Yrsa till tåget runt halv 9 i morgon. Har en känsla av att han kommer vara färdig kl.7 Dom ska ta tåget till mörrum. Kolla in de berömda laxarna Mörrumsån och en stor marknad.  Ska strax gå ner och fixa ihop matsäcken åt han. Han har beställt pastasallad så snäll mor som man är så får det självklart bli det.

Nu säger jag hejdå här. Kollar in hos er alla i morgon.  Nu ska de lagas mat, pratas i telefon med Mia och sen mys i soffan med solbränd sambo.

någar bilder lyckades jag rädda förut.

Hästhoppning på baksidan. Allt som ligger ner är hinder.


   

Varje kväll läser jag saga för Alva. Vi läser nu i en rimbok och frågan är hur man ibland tänker som författare...


godnattkramar till alla vi älskar

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag undrar just var författaren har sin fru.Hoppas Keiren får en trevlig skolresa .Han får berätta senare om sin dag.kraaaaam

2009-05-10 @ 21:36:55
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Den finns som pocket.. Men ska lägga ut lite på min sida snart :) Det är väldigt roligt att läsa..

2009-05-11 @ 07:39:42
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Mia

vilka pojkar i den åldern önskar sig sallad? duktigt barn :)

2009-05-11 @ 08:01:34
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Hörde talas om att hon skulle besöka dig... :) Jag bjuder på skrattet..



Hjälp henne med msn nu :)

2009-05-11 @ 09:34:05
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Anki

Fin bild på fina tjejer:) Hoppas han får riktigt kul på skolresan=)

kram

2009-05-11 @ 09:52:16
URL: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0