15.23

I morse "bytte vi av" 10.45. Jag åkte ner till olas jobb, bytte bil och sen drog jag vidare ner till restaurangen. Det har varit jättemycket folk. Och redan många stammisar, jättekul.   Jag & Rikard jobbar kanonbra ihop. Allt funkar super, det är så genomtänkt och genomarbetat. Skål till det :)!

Nu är jag hemma en stund för att dra ner igen vid 16.45. Då åker bossen hem för att sedan komma tillbaka runt 18.30 för att hjälpa mig att stänga vid 19.

När jag kom hem förut så hade Ola fixat tvätten, middag och diskat. Han njuter att att gå här hemma å dona med ungarna å hemmet = bra val av karl ;))



Nu MÅSTE jag ringa min lilla mammsing.  Har inte pratat med henne sen förra veckan!!!!!!!!!!!!!!!!! URSÄKTA!!! det funkar ju INTE!!

Kommentarer
Postat av: Mia

oo baby, va roligt att se dig med, saknar er sten mycktet, ska vi ta bio kväll på torsdag hemma hos Tobbe? Va kul att höra ola sköter sig :) puss puss

2009-05-04 @ 16:21:12
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: justidag

Hejsan Stog utaför ditt jobb idag men hela stället var fullt med käringar, så jag kommer en annan dag. Är verkligen nyfiken, verkar att bli en hit, hoppas för er skull.



Ähh fan kortet det stog ju inget som jag inte redan visste.



Tack för Tyskarna. (sambon) har ju föreslagit dag o det hade verkligen vart skoj, saknar faktiskt er här på mornarna, isf ska jag fixa skattjakt till barnen. Du får väl ha den här kontakten med (sambon) så att det blir till belåtenhet. :-).



Kramar till er alla.

2009-05-04 @ 21:49:08
URL: http://justidag-pappa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0