Världens bästa pappa!

När jag efter mitt me&i-party kom hem så förväntade jag mig att i allafall att det skulla vara liite väsen.  Men när jag kommer hem (20.30 )så är det knäpptyst och Både Freja och Alva sover som grisar. Keiren låg även han i sängen och väntade på godnattkram. Inget väsen.. bara tyst.  Vilken karl jag har hittat!! 

På partyt köpte jag mig asgoa "byxor" & en scarf till Freja.  Vi får dom på Fredag eller Måndag. Längar :)


Nu ska jag kolla in hos er andra och sen blir det webb-tv, Måste titta på spektaklet Rosing.. ja jag vet.. men jag måste.
Godnatt alla, hörs i morgon.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Var på me&i party förra veckan, köpte också byxorna och scarfen och lite till...! Hoppas allt är bra, du är väl snart på väg norr ut?! Kram

2009-03-03 @ 21:27:07
Postat av: Camilla

Hej

JAg hade köpt scarfen jag oxå om jag var säker på att min bebbe är en tjej.

Men bebis får i allafall sparkbyxan och bodyn så länge!

Ha det bäst Kram

2009-03-03 @ 21:44:34
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: ola

:) vad glad jag blir, älskar Er så mycket.

2009-03-04 @ 15:35:19
Postat av: ida

Dom byxerna har jag oxå..... Men jag köpte dom innan jag vissta att jag skulle börja på xtravaganza, så nu är dom för stora..... suck

2009-03-04 @ 16:01:50
Postat av: Åzzy

Skärp dig Walla! Våga vägra vissa program... ;)

2009-03-05 @ 07:20:35
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: walla

hahahahahaha ja veeeeeeeeeeet, ja ä såååå pinsam!!!

2009-03-06 @ 08:05:16
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0