Våga hata LILA!!!

Igår gjorde jag något j-la idiotiskt! Jag tonade håret själv. Trots att man har en Svärmor som är frisör  :( Saken var den att Keiren hittade en jättfin färg och jag tänkte att åååkej, hur illa kan det bli, jag testar. Färgen var självklart röd men något hände på vägen!!!!!!!!

Jag blev lila! Mitt morotsrödahår va lila!! Jag får panik av minsta lilla dutt lila färg i mitt hår.Jag har knppt sovit inatt pga. det här.  Brittan sa bara: MEN MAAAAAAAALIN!!!!
Jag är så arg över det här & sitter just i denna stund med superinpackning som ska dra ur färgen. Om det inte funkar så får vi slänga i avf'ärgning. aaaaaaaaaaaaaaa

Fårlåt kära mig :(



Kommentarer
Postat av: byron

Ja eller göra en Britney ;)



Hur har dagen varit annars?

2009-03-03 @ 15:38:22
URL: http://gatto.blogg.se/
Postat av: Åzzy

Jag som funderade på ett par blanka lila Dr Martens... Ha, ha ;D Men det är inte samma sak som lila hår. Dessutom var kängorna lite för dyra.

2009-03-03 @ 18:40:50
URL: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0