Uttråkat å trött!!

När man är uttråkad och trött så blir allt så mycket roligare med en snygg mobil som även har en bra kamera!  Vi har fotat som galningar....visar dock bara de rumsrena hahahaha.. visst inte att vi alla kunde bli så ruggigt ovackra på bild hahaha.

Känner mig lite piggare nu för Ola sa åt mig att lägga mig att sova när han kom hem.
-taaaack älskade Ola. Jag slocknade som en gris och sov som en princessa. När jag vaknade hade har fixat allt i köket.  Glad man blir då.  :)

Frejas feber börjar gå uppåt nu och jag har bara en alvedon som jag ska spara in i det sista så hon orkar sova.  Stackars liten.  Har hört flera säga att minst 5 st vattkoppor behövaer man ha för att inte riskera att få det igen... hon har 6 stycken :)

Snart drar jag till stan, ska hämta Mia på stationen.  Klart att hon inte ska gå hem när det är kvällen å mörkt å lååångt hem. 
Alva blev jätteglad när hon fick veta att hon var sjuk...  fast bara glad en stund tills febern kom


Freja har världens minsta fötter.. dom växer inte. Inte hon heller för den delen. Inte på längden bara på bredden hahaha


En glad, trött, uttråkad, godissugen, lycklig, kär och älskad mamma



Nu drar jag till stan...  hej så länge. (kanske kommer wallisen att köpa en godisbit)

Kommentarer
Postat av: E

Hej, nice pics as usual, njut av godiset det är du banne mig värd. Kram kram

2009-03-24 @ 20:13:19
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Åzzy

Inget är väl som en liten liten godisbit när man bara unnar sig ibland...

2009-03-25 @ 19:42:41
URL: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0