Borta bra men hemma mest vår

Vår Säffletur har självklart varit helt underbar, träffat mamma, Per, Piik, mina syskon med familjer, moster Inger, Kamilla  och massa andra nära & kära. Vi har käkat gott och haft det lugnare än vanligt.  Jätteskönt att inte behöva stressa fram & tillbaka.  Allt har vart perfekt men hallå, .... här lämnar man kyla och snö och hamnar i ett vårparadis. Sölvesborg står i blom. Helt underbart. Jag & Keiren har nog vart ute och säkert gått 1 mil idag. Ljuvligt. 



När vi kom hem igår hade Farmor Britt & Keiren vart på Name it och köpt massa nmya kläder till Freja. Jättefina. Fleece-jackan och byxorna var kanonbra.  Tack snälla för allt!!

nyfiken bebis vill INTE ligga...



Kommentarer
Postat av: Mia

blä, skrev komentar, den försvann surt de : ( saknade bilden på Frejas tand, den va häftig ju. ska jag komma hälsa på imorgon? dricka some coffie, talk som shit? puss

2009-03-18 @ 21:47:58
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: ulle

vill också ha vår:)härliga vår bilder kram

2009-03-18 @ 21:49:02
Postat av: Lizzi

Ja visst är det underbart!!! Å idag är det ännu ifnare...Kram

2009-03-19 @ 10:00:38
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Pocca

Våren är på bra väg i Göteborg också=) Jag ska till Värmland under påsk. Planerar hur jag ska hinna med allt.... hm, hm, hm..



KRAMEN

2009-03-19 @ 10:16:38
URL: http://poccahonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0