Tråkigaste dagen ever!!!

Vilken sjukt tråkig dag det har varit.  Inte gjort något vettigt, trött, bläääääääää.  Ingen fika med nån, Mia & barnen är sjuka och Lisen inte hemma. bläääää igen.  När jag äntligen orkade mig ner till köket förut för att fixa kaffe så var kaffet slut. Och just i denna stund så kom jag på att jag inte köpt rakhyvlar till Ola som han bad mig att göra.  ååååååååå trött jag blir på mig själv!

Va är det för skit på tv idag då??

Modehuset: Michael Kors!!  En dokumentär, kul! jaha, kanal 8 och det har jag inte!   Men självklart.  Guuuud va tråkigt!!! I morgon vill jag vakna som mig själv igen. Vakna till doften av nybryggt kaffe och nyskakad Nutrilett, de vore nått det haha

Dagens aha-upplevelse :   sätt gärna på locket om du skakar något!!

Mia,  kolla in stövlarna från Michael Kors!! VILL HA!!! Hittade även en till skötväska..... kostar bara 4500 kr. ;)


Nu är Ola hemma så Nu ska jag lägga mig och vila. Kram på er alla.





Kommentarer
Postat av: mia

uush känner med dig, har med haft det så ur trist här idag.. imorgon så kommer vi nog på bebis jumpan, vi har ju varit friska idag. vilka snygga stövlar, jag älskar gummistövlar, och den skötväskan, japp den tar jag : ) finns det något roligt att göra ikväll då, nä ! nu ska jag bädda ner vilda, hon är med rastlös, puss

2009-03-04 @ 19:07:01
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Åzzy

Snygga stövlar och snygg väska. Förstår att du vill ha ;)

2009-03-04 @ 20:28:06
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: Åzzy

Snygga stövlar och snygg väska. Förstår att du vill ha ;)

2009-03-04 @ 20:28:36
URL: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0