Sista kvällen me gänget, för den här gången :( :)

I morgon åker vi hem igen. Och alla som har hört av sig..FÖRLÅT för att jag INTE har hört av mig, (dåligt samvete).  men jag kommer upp om 3,5 vecka igen och då får vi ta en bloggträff eller nåt.   Har inte haft tillgång till bil mer än bara liiiite +att vårt schema vart fullbokat hela tiden.  Hoppas ni förstår.

ikväll har det vart fullt ös medvetslös hemma hos mamma.  Jag, Freja, Alva, lillasyster Åsa, Adam, lillasyster Ida, Marie. Annsipanni, Elise, Frida, Sissi, Gustav och Annie.  Jättekul åxå för min moster Inger kom åxå med min kusin Gustaf. (tack snälla moster Inger för presenten!!!!!!!!!!!)  Har inte träffat dom på JÄTTElänge!  Vi käkade kavring, brieost och megagod fikonmarmelad. Mor bakade även en kladdig kladdkaka, jättegod.  Kladdkaka = nyttigt för humöret :)  Det har varit så mycket väsen här i mor "lilla" villa så nu är vi alla helt sluuut i skallen.  Ska försöka somna mig tidigt idag för i morgon är det hemresa. Älskade Ola har lovat att hämta oss i Hässleholm. Då slipper vi vänta i en timme på tåget.  Hässleholms station är även värsta pundarstället. Och jag mår illa av bara tanken av att stå kl. 8 på kvällen i en timme och vänta där med mina 2 små.  Tack älskade!!
NU tar jag natten.
ses i morrn :))

Freja fick paket av min faster Sissi. En Krokodil & en body.. TACK SNÄLLA!!

Alla systrar inkl. delar av bihang samlade....

Jag berömde AnnsiPannsi för hennes helt galet snygga halsduk!! Jag älskar grönt.  Hon hade stickat den själv. En jättelång och megaskön halsduk!!! JAG FICK DEN!!!!!!!!!!!! Herreguuuuuuuuuuuuuuuuud, jag fick den!!! Tack snälla söpta Ann! Jag blev jätteglad!


Sov gott alla. Snart är jag tillbaka i verkligheten igen, allt är snart som vanligt :)


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Någon gång mellan 10-11 funkar bra:)

2009-03-16 @ 21:26:37
URL: http://familjenbruce.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag längtar efter dig. Jag och Keiren kommer nog att va i H-holm 1 timme innan :)

2009-03-16 @ 21:35:54
Postat av: Elise

Haha tack för en kul dag :)

det var super kul att träffa er igen.

Hälsa Keiren Imorgon också och alva såklart :)

2009-03-16 @ 21:40:35
URL: http://liesy.blogg.se/
Postat av: Anki

Verkar som du haft det jätte bra i metropolen=) Å vilken supersnygg halsduk!! Jag vill oxå kunna sticka!!..eller ha en kompis som kan det!!..Kanske ska tvinga Mitha??!!;)

Kramar

2009-03-16 @ 21:51:14
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: Amanda

Jaha.. skulle inte ni stanna i en vecka ???

Aja men hälsa lilla Alva från mig fick ju inte träffa henne denna gången heller då :(

Men det kommer flera gånger ...:D Ha det gött :)

2009-03-16 @ 22:00:24
Postat av: Kamilla

Ja, det blir nog bra. Jag har aldrig varit på Grön ko. Det kan ju bli en ny upplevelse. Men om du känner att det kör ihop sig, eller inte funkar så får vi ta det nästa gång....

2009-03-16 @ 22:28:23
URL: http://familjenbruce.blogg.se/
Postat av: Mia

jag ler när jag läser, känns som ni först varit borta hela livet, när jag hittade dig, blev vi bäst! Jag ÄLSKAR vardagarna när allting bara rullar på och alla är på sina platser, hihi ses snart. hälsa alla dina vänner och kära familj! pöss

2009-03-17 @ 07:35:06
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: byron

Längtar jättemycket efter barn men jag tål faen inte när de skriker och skriker när jag sitter på café och restaurang :) Om jag är konsekvent, aldrig :)



Längtar också tills jag kan gå på café med min lilla dotter. Hon kommer vara snällast och tystast :)

2009-03-17 @ 09:02:08
URL: http://gatto.blogg.se/
Postat av: Lizzi

Ha det så bra på tåget o välkomna till våren igen:) Kramkram

2009-03-17 @ 09:57:38
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Kattis

Ja fika nästa gång du kommer upp! Kan ta stor fika hos mig för alla som vill annars vid valfri tidpunkt... Kramen

2009-03-17 @ 10:57:12
URL: http://katteyes.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0