Nu drar vi till golfbanan!!

Sista dagen för att anmäla Keiren till hans juniorträning.  Jaja. jag vet...lite sent men faktum är att han inte varit säker på om han vill fortsätta spela golf. Jag & Ola har gett honom tid och idag bestämde han sig för att han vill.

Freja har haft jättehög feber inatt. Suttit uppe med henne hela natten så jajjemensan,  mamma walla är trött! Stackarn. Konstigt att hon har feber för den brukar ju komma de första dagarna av vattkoppor...hm.....  nån som vill ge en diagnos?

Sölvesborg golfklubb, fint så det förslår

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Ja, fint ska det va:) Jag tycker ni satsar på "rätt" sport i alla fall. Er pension är säkrad;)

2009-03-29 @ 17:53:36
URL: http://familjenbruce.blogg.se/
Postat av: Åzzy

Om jag bara kunde träffa bollen skulle jag oxå vilja spela golf... :D

2009-03-29 @ 20:28:21
URL: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0