En Fredag i bilder..

Har haft en kanonfredag. Träffat syster Ida och hennes Marie. Varit nere i stan med mamma, kört jättestoooor klupig Volvo = kärringstopp flera gånger!!!!!  Tittade mig runt omkring när vi var i stan ifall man skulle råka träffa på lite fölk , svaret blir ett sjungande festligt NEJ!! Inga kända ansikten tyvärr.  I morgon ska jag äntligen få träffa Piiken. SÅ SWEET!! Jag kommer att grina när jag ser henne, det brukar jag göra.

gooos med mormor :))

Marie och Alva hade bestämt pannkakor så det var bara att steka

Börjas i tid

Bör man låta barn äta på en borste???...??
 
Lagade middag.  Fisk med lime, paprika och dill i folie



Blev bara Frejabilder, Alva är & hälsar på sin pappa och systrar.  Ska hämta henne i morgon.  Nu skriker mamma att jag ska komma och titta på Tv.  Hon skrattar så de ä nog något kul. Men å andra sidan,  min mamma har taskig humor & skrattar hela tiden... ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

va va de din lilla mor skulle visa dig på tv, jag e ju nyfiken.

2009-03-14 @ 00:43:14
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Lizzi

Haha att hon gör:))) Skrattar hela tiden alltså! Världens härligaste men var är Per o ingen Ida fastnade heller på bild:)

2009-03-14 @ 10:30:07
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: ola

längtar efter er jätte mkt. ha ha är det lena som har friserat freja precis som britt brukar göra? lol

2009-03-14 @ 13:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0