Lägesrapport 1 09.22

Pratade med mamma förut och bestämde oss för att jag tar med mig Alva & Freja på Torsdag om nu dom inte skulle få skiten innan vi drar. Har pratat med flera som säger som Kamilla att det kommer ta 2 veckor innan de  får det så...  ja, vi åker!!  Dom som helt enkelt inte har haft Vattkoppor och som absolut INTE vill ha det får springa omvägar om de skulle se oss.

- Pikeeeeeeen, vi kommer :))))))


Räknade ut med mamma förut att om Alva & Freja blivit smittade så blev dom det säkert i fredags (3 dagar innan) och då bryter det i såfall ut nästa fredag. Puh.. då har vi kommit hem igen. För tanken på att åka tåg hem, med flera byten byten, väntetider, packningar & 2 barn i hööög feber får mig att rysa

Kommentarer
Postat av: gittan

tänker på er! va ändå lite glad för ju mindre de är dessto mildare får dom de. frida va bara 4!!! (fyra) månader när hon fick det och de va en baggis. sen fick jag de och de va JOBBIGT. jag gnällde och frida sa inte ett ljud.Hoppas att du har haft vattkopper.Har de ingen feber så kan de tom. va ute

2009-03-10 @ 10:23:48
Postat av: Camilla

Hej

Ja det är 2-3 veckors inkubationstid på vattkoppor, så du bör ju i så fall hinna hem igen.

Men hur som helst så hoppas jag vi hinner ta en kaffe denna gången. Var ju jättelängesedan nu!!

Kram

2009-03-10 @ 10:40:51
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Lizzi

Skulle de bli sjuka så hämtar jag er:) Kramen

2009-03-10 @ 14:17:46
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0