Köpt biljett ...

Nu har jag köpt en tågbiljett till Keiren den 14 April. Meningen  från början var ju att vi alla skulle åka till Säffle nu när vi var uppe. Men som ni alla vet blev ju Keiren sjuk så nu får vi göra en tåg-tripp till eftersom Keirens högsta önskan är att få åka tåg.  Har bokat från Hässleholm den här gången. Det var så mycket lättare att åka från Hässleholm. Slipper då en timmes väntetid och ett byte :)
Måste även erkänna att Hässleholm måste va världens äckligaste stad!!!  Massa skitiga äckel överallt. En gubbe stirrade på Alva hela tiden, så mycket att jag höll på att kastrera honom på plats!  

-Titta inte på min Alva din idiot!!! Måtte du brinna!!!!!

Det stod åxå en annan "familj" där, en sån där mardrömsfamilj som får en att rysa bara man tänker på dom. 

  • jätteung sliten sönderblonderad mamma med stressad blick & snuvig näsa
  • mager  "kokande" studsande pappa med "ännu mera snuvig näsa"
  • sovande babis i vagn
  • stressad, rädd och megahyperaktiv 3-åring
  • pitull
  • full mormor
  • ännu fullare morfar
Jag blir alldeles tårögd när jag tänker på barnen som får ta så mycket skit bara för att barnen är deras barn. Små osyldiga barn som slängs in i en värld fylld av droger och fylla.  Stackars älskade små barn, kom hiiiit så ska jag ta hand om er.  Barn ska välkommnas in i en värld fylld av trygghet, kärlek och värme. 


Kommentarer
Postat av: Lizzi

Skämmes ta mig fan!!! Jag kan köra er till Hässleholm o jag åker inte därifrån förän ni är på tåget:) Kramelikram

2009-03-20 @ 10:15:52
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: byron

Barn har blivit en accessoar för trendiga par.

Det är på modet att skaffa barn så att man kan visa upp sin lilla guldklimp på de trendiga caféerna.

En latte i handen och en snygg barnvagn vid sidan om.



2009-03-20 @ 10:28:34
URL: http://gatto.blogg.se/
Postat av: Mia

blä ska inte t häsleholm jallafall! barn finns i massor som behöver hjälp, det kommer aldrig ta slut, stackars barn i den familjen du skrev om, det kunde varit jag och min familj, men nä jag har tur som får vara nyukter idag med! kram

2009-03-20 @ 12:24:11
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Pocca

Typ som mina syskonbarn som lever med en NÅGOT ostabil mor, men inslag av det du beskriver ovan. Den pyskiska biten gör det inte bättre!



Pöss/ Pocca

2009-03-20 @ 23:13:15
URL: http://poccahonta.blogg.se/
Postat av: e

Kan verkligen verkligen se det där framför mig, sorgligt och jag förstår att du blev upprörd över mannen, hade nog gjort utfall.

2009-03-21 @ 12:18:33
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0