Säffle nästa Torsdag

På Torsdag nästa vecka åker jag och barnen till Säffle. Vi kommer att åka tåg den här gången så jag sitter just nu i detta nu och funderar på vad jag ska packa ner.  Både Alva & Keiren kommer att få dra sina egna väskor, kommer Inte att ha med mig barnvagnen utan tar bilstolen till Freja och en ryggsäck till mig + min nya skötväska såklart ;)   Mycket lättare utan barnvagn för annars måste jag kånka å krånga med den hela tiden + att jag måste ha en bilstol till Freja uppe i Säffle annars kan vi ju inte åka bil hem till mamma. 

Tåget avgår 12.52 och ankommer till Säffle 18.59 piiiip!!  2 byten på vägen. Första i Hässleholm och det andra i Göteborg.  Dom är så spända över tågresan.  Gött att inte behöva köra.  Vi stannar till den 17:de veckan efter. Så 6 dagar har vi tillsammans.  Längesedan vi var där uppe nu men tiden går så fort så det känns som det bara var några veckor sedan.

Säffle ÄR vackert :)  Bild från slussen i centrum


För er som envisas med att  tro att Säffle ligger uppe i Lappland så kan jag meddela att det gör det absolut inte!! Se bildbevis nedan ;)


Kommentarer
Postat av: byron

Jag måste erkänna en sak - jag har nästintill blivit beroende av chokladbollar. Äter massor och ordet Delicato spökar i mitt huvud.

2009-03-06 @ 11:14:45
URL: http://gatto.blogg.se/
Postat av: Linda J

Oj! Ligger Sölvesborg sååå långt ner. =)

2009-03-06 @ 12:55:05
URL: http://mysprick.blogg.se/
Postat av: Lizzi

Fatta att man kört den vägen sååå många gånger o varje gång blir jag lika förvånad att det inte är längre aéller tar längre tid:) Gött o ta tåget för omväxling skull o så kan ni ju umgås på ett annat sätt:) Nu vankas det lunch här...mmmmums

2009-03-06 @ 13:11:04
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Lola

Härligt med säfflebesök. Ifall du behöver låna en vagn så har jag en som jag nästan aldrig använder. Du får gärna låna den när du är här.

kramizz

2009-03-06 @ 20:21:10
URL: http://www.hearttoheartblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0