hm.... då ska vi se

Av listan fixade jag:



  • röja färdigt med kläderna                                                  Färdigt, fixat!!!!
  • träffa Mia                                                                               NÄÄÄÄÄÄÄÄJ, ledsen i ögat!!!                                    
  • träffa Lisen om hon har tid.. :)                                          JAAAAAAAA, hon hade ju skkkitmycket tid :)
  • köpa nya pärmar till våra viktiga papper                        Yes, fula fanns det, riktigt fula!!
  • vara glad                                                                               hm... hysteriskt försök i allafall
  • få pussar av Ola                                                                  men hur snål får man bli??? ;)
  • att Freja Och Alva får vattkoppor!!!                                    Fan heller!!!!  Lätt irriterad!!
  • vinna pengar så vi kan bygga ett nytt hus :)                kommer aldrig att vinna. Har fått en förbannesle
När jag stod i kön på coop så såg jag att en trisslott med 250 000 hade sålts någon vecka innan så jag förökta vara lite klämkäck å säga ( med breeeed värmländska)
- ååå va kul å få vinne! ÅÅÅÅ jag vill mä vinne pengar, dä hade ju vart görkul dä!
Kassörskan:
-  va synd att du inte kan glädjas åt andra.  !!!!!??!!??

Så nu alla nära & kära få ni vinna pengar åt mig för en tung förbannelse ligger nu & vilar över mig. Coop-kassörskan  hatar tydligen trevliga, önsketänkande,  rödhåriga värmlänningar :((


Kommentarer
Postat av: ola

Snål med pussar????? mina läppar är som en skål med smågodis en fredagkväll, det är bara att ta för sig.

2009-03-23 @ 20:49:37
Postat av: Lizzi

Hahaha det är bra Ola:) Malin för fan ta för dig!!

Ska hålla utkik efter parasoll...ska nog in till Kristianstad nn dag:) Kram

2009-03-23 @ 21:31:08
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Vikken surkäring! Hon förstod nog inte den fina värmländskan;)

2009-03-23 @ 23:01:32
URL: http://familjenbruce.blogg.se/
Postat av: fia

va fan va de för kärring

2009-03-24 @ 06:10:16
Postat av: Anki

Mohahahahahahaa shiiiit vilken surkärring!!!

2009-03-24 @ 08:46:36
URL: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0