Torsdag 21.05

Visade sig att denne Torsdagen skulle bli en riktigt trevlig Torsdag :)) 

Idag har vi....

  •  har haft vårsolen i vardagsrummet som tyvärr visade hur ruggigt skitiga fönster jag har = måste tvätta dom!!
  • Våldgästat  Lisen och käkade vårrullar!! Sånna där tiiiniwiiinismå. Vi åt många men Alva åt mest.Hur mycket får det plats i en liten Alvamage??
  • Jättehatat hundägare med sina äckliga hundar!!!!!
  • Vart & handlat med vacker Mia i Bromölla :)
  • köpt rakhyvlar till sambo
  • badat Freja
  • spelat  Guitar Hero som godnattsaga :)
  • pussat alla 3 barnen godnatt som nu sover jättegott.






Kommentarer
Postat av: mia

gapskrattade åt hundskiten, jag har samma problem stör mig, det ligger överallt, tänkte med ta bild och l'gga ut härom dagen det är ju så jävla mysigt att köra i dom äkliga bajsarna med vagenen som ska in i lägenheten , nej blä! trodde hundbajspåsen var uppfunnen!

2009-03-06 @ 07:03:56
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: gittan

jaha!! då vet man att man är hatad..... men jag gillar er ändå. vill bara säga att de flesta hundägare tar faktiskt upp efter sin hund, däribland jag!!!! det finns rötägg även bland hundägare,pensionärer, sosialarbetare,name it.. eller hur?

2009-03-06 @ 09:16:34
Postat av: mitha

ni har ju vååååår!!!!!!!!!!!! fuskigt!!!! Vill också så gräsmattan haha



ja jävla hundskitar! URKABURKA!!!



ha en bra helg, ska jag ha!



kram

2009-03-06 @ 09:21:00
URL: http://www.himmelohelvete.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0