8.23

Tog 2 panodil igår och somnade faktiskt & har sovit hela natten. Vaknade dock kl. 06.30 av att Ida, systeryster ringer utan sin vetskap..hahaha hörde henne när hon pratade med Marie..hahahahahaha. Hon lär skratta när hon läser det här ;)

Idag var det frost ute!!! Fick skrapa rutorna. Hatar att skrapa rutorna..våga vägra skrapa!!  Ska göra mig i ordning nu för jag och barnen ska ner till stan om en stund.  Vi ska ner och köpa present till min älskade mamma som fyller år på söndag. Vet precis vad jag ska köpa och hoppas hon tycker lika mycket om den som jag :))

Nedan lite bilder från igår. Vi hade Mia, Viola och vilda på besök. Käkade mat, drack kaffe och tjötade.  Alva Och Vilda har verkligen funnit varandra på alla sätt. Jättekul. Jag njuter av att se barnen lyckliga. Vilken mor gör inte det.

en bild säger mer än TUSEN ord :))

Alva lyckades få Vilda på kort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0