15.36

Kan glädja alla med att berätta att solen försvann en stund förut. Min sol, kaffe och skvallerstund blev istället panik- i- brallan-det-haglar-måste-springa-in!!  Hagel stora som polly (åååå polly, shit va gott) rasade ner från himlen samtidigt som solen sken. Hm.. Vart i hela friden är vi på väg.  Vår värld håller på att tappa greppet... BIG TIME!!

jaja.. hittils så har vi idag hunnit med detta:

  • Storhandlat
  • Träffat Mia och Viola
  • serverat Freja och Viola makaroner med smör för första gången. Freja åt och svalde. Viola åt och kräkte.
  • Städat
  • cencur
Vad blir det ikväll då??
  • Obligatorisk mysfredag = god mat, dricka och godis
  • Let´s dance  ( ska smyga undan och njuta av en DVD med Kamelot )
men innan kvällen och myset kommer så ska jag kolla in lite kokböcker som jag inte läst på länge.  Kanske hittar något kul som jag aldrig lagat.  Vi får se....

Den här kokboken rekommenderar jag JÄTTEMYCKET!! Alla tycker det är så svårt när man säger att man är
demi- vegetarian om man är bjuden på middag.  Dom flesta får panik och vet inte alls vad dom ska laga. Har förrästen starka funderingar på att bli lakto-ovo-vegetarian. Hm....  jaja, vi får se. Har inte riktigt bestämt mig än. 



see ya!!!

Kommentarer
Postat av: Lizzi

Härligt!! Själv har jag legat inne heeela dagen, gud va trött. Fast jag har tvättat, diskat o lagat mat oxå förstås. Jag är lite stolt över mig själv för jag har sagt saker som satt lite långt inne idag:))) Kram

2009-03-27 @ 18:05:51
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: E

Du är effektiv, vad härligt att solen är på G ;-D Aldrig fel, själv är jag töntigt lycklig över att det är ljust då jag är på väg hem från jobbet.



Den där kokisen ska jag checka in, behöver uppdatera mig med nya recept.



Kram kram

2009-03-27 @ 18:16:28
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Mia

hej snygging, jag e nmyfiken på censur! :) tusen pussar hjortahodden!

2009-03-27 @ 18:36:34
URL: http://vildaviola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0