8.59

Fyllt på magen med kaffe & frukost. Alla 3 barnen sover än och jag njuter av lugnet.  Ska strax ringa till golfklubben och kolla vad som gäller inför onsdagen då Keiren ska gå sin första golftävling.  Han är taggad till tusen och har redan kollat ut sin outfit. Tyvärr så jobbar jag men Ola & Freja och kanske farfar följer med.  Ska ringa till Noa & höra om han vill.

I går bestämde vi med Mia & Tobbe att Alva ska hänga med upp till Göteborg för att hämta hem den bortsprungafamiljen Vildaviola. Tycker det är dags att dom kommer hem nu.  Alva blev överlycklig & trodde knappt sina öron när hon fick veta att dom ville "låna" henne.

- va!! vadå, jag med Tobbe i bilen själv!!!!
- VA!! vadå utan Keiren med min bilstol i Tobbes bil!!
-Vadå mamma, jag & Tobbe å ingen mer..

Hon tänkte efter det länge sen sa hon: asså, undrar om det finns glass i Tobbes bil, han har ju typ allt!
Underbara människor man har runt om sig. tack snälla för att ni förgyller våra liv!


Tisdagskramen till er alla!! Förrästen, det är sommar här idag!!! SWEET!!

Kommentarer
Postat av: ola

lol klockren ju!!!!

2009-06-16 @ 10:17:33
Postat av: Lizzi

Haha ja Alva aldeles skälv med Tobbe o jag kan garantera att det blir massa glass:o) Lilla stora Alva i störa världen....Kram

2009-06-16 @ 12:39:53
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0