Solen kom..


med STORA STEG!! Riktigt hett har det varit idag. Mamma, Ola , barnen & alla andra åkte ut till Sandviken och njöt av sol & salta bad.  Jag hann inte dit tyvärr men en fika på RITZ hann jag med. Efter Fikat och Mat på mitt jobb begav vi oss till Standvallen, Mjällys hemmaplan där det var toppmöte i superettan. Jättekul. Mjällby vann med 6-1 mot Åtvidaberg.  Ola som inte alls gillar fotboll tyckte det var roligast så det var nog inte sista gången vi va där :)

Inga barn sover här än. För varmt + att Freja sov på vägen hem från matchen så hon är nu PiggulinusVretus.  hmhmunge ;)
Vilken tur att hon är så söt.

Nu säger vi godnatt
ZZZZzzzzzZZZZzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZ

Kommentarer
Postat av: Mia

Kära hjärtanes va förvirrad jag var innan när du ringde, hehehehe skickade sms nyss undrade om du sov, men ni har nog tagit natten. Saknar dig, men njut av din säffle familj. Jag finns ju här alla tusentals dagar på året :p puss

2009-07-14 @ 22:46:29
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Lizzi

Sov så gott o hälsa alla en underbar morgon. Jag ska hem o slänga i tvätt, till Valje en sväng, hem o börja packa ner saker o off to work. Skepp o Hoj

2009-07-15 @ 08:51:14
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tänkte inte ens på det, tyckte bara kläderna var söta.

2009-07-15 @ 12:00:10
URL: http://malanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0