Min Ola = kändis :)

Idag skulle min käre Chef bjuda mig på RITZ-glass. mmmmmmmmmmmmmm va gott. Tack å bock! Jag tog pengen, sprang till RITZ men i mitt lite panikspring i jakt på kalla kalorier så hör jag att trollkillen som hade show på stortorget skrek på nån som hette Ola. Och visst, mitt i publiken stod Ola och vinkade glatt hysteriskt på order som efter vinkandet fick bege sig upp på scen.  Tur att jag kom för jag tog bebis :)

Han trollade som en gud, helt sjuk. Man blir nästan förbannad.( Peter hette han & var med i slutfinalen på Talang-09)Alla skrattade och Ola som klippte rep på rep fick gång på gång chocken när det klippta repet han höll stenhårt i hela tiden blev lååångt igen.
hahaha jättekul. Han var så nice på scenen min käre Sambo så just nu i denna stund så måste jag nog springa ner å ge honom lite smisk hehe ;)


Från det ena till det andra..hur varmt kan det bli på en skala??????

Kolla vad jag hittade när jag googlade Ola...aaaaaaaaa han är ju kändis på riktigt!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

haha va bäst han är :) och modig ! imorgon blir det strand, fiskabacken som gäller, planerat åka runt nio, kanske ni med hinner komm på en kaffe? nu ska jag sova, sorry jag inte ringt, huvudet bankar. hehe puss

2009-07-02 @ 22:11:24
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: mitha

Det där tricket vet jag hur det går till;-)



Roligt o få komma upp på scen hihi



Ang objektivet så NEJ vi skiter verkligen INTE pengar..,men mitha har faktiskt sparat=) Är man fotogalen så är man hahaha



KRAMAR

2009-07-02 @ 22:32:54
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Lizzi

Fan jag hade velat sett dom:o( Såg dom på TV ju o de är skitbra o roliga:o)

2009-07-03 @ 15:26:15
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Lizzi

Fan jag hade velat sett dom:o( Såg dom på TV ju o de är skitbra o roliga:o)

2009-07-03 @ 15:26:39
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0