Godmorgon!

Hoppas ni alla sovit gott & att ni drömt massa vackra drömmar om skor, godis, kakor,pajer,tårtor,bullar..aaaaaa ja typ allt. Själv är det precis vad jag gjort, drömt men från & med idag är det bara drömmar.  Idag går jag på en "ren kur" för att tappa de sista 4 kilon jag har kvar.  Jag har slitit ONT. Men snart snart är jag där.  När de sista 4 är borta är det totalt 21 kilo!!! TJUGOEN, TWENTYONE!!  Har dock slängt min gamla jeans för jag har insett att min kropp inte är den samma som den var innan Freja. Finns inte en chans att just de jeansen kommer sitta snyggt. Har man haft 3 bebisar i magen eller ska jag kanske säga har man haft en Freja i lilla magen så märks det. Hon låg raklång och jag gick över 3 veckor med henne= :( 

Nä nu kör jag igång.
SKÅL PÅ ER!!!

Kommentarer
Postat av: b

Jaa, köp skor. Skor är jättekul.

Hemma hos oss ser det ut som en skoaffär i hallen :)



Drömde att jag hade började bli lite flintis =(

Fast betyder inte det att man kommer att vinna pengar??

2009-07-21 @ 09:14:00
URL: http://mayolinho.bloggproffs.se
Postat av: Lizzi

Du är så duktig!! Va härligt o va så nära målet nu!! Tack snälla för att du kommer o svabbar lite med mig idag:o) Ses sen...KRAAAAAAM

2009-07-21 @ 09:49:32
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Du är inte dålig som har lyckats så bra under sommaren, som jag själv tycker är den värsta tiden. Själv har jag gått upp tre kilo av all god mat och glass:( Får väl ta ett ryck jag med tror jag. Det värsta är allt godis som finns på jobbet. Ghaaa!!

Störtskön bild=)



Kram!

2009-07-21 @ 11:14:41
Postat av: Anonym

21!!!

2009-07-21 @ 15:08:50
Postat av: sandra "piik"

älskling!

nu har jag äntligen uppdaterad igen! :D

2009-07-21 @ 18:33:39
URL: http://piiket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0