Fixar, donar å surar..

Fortfarande ingen kladdkaka i magen... jaaaaaaaaaaaaaa jag kan , jag har karaktär!!!!  (kvällen är inte slut än)  :D

Keiren hade haft det jättekul på Kreativum och kört bil, flugit bland stjärnor, hoppat på månen m.m.m.m.m.m Hahaha. Efter skolan följde  Viktoria med oss hem som hjälpte till med att göra kladdkakan mindre.  Har även rotat fram min ljuskrona. Hängde den i köket och den passar ju skiiitbra där. Var på väg att göra mig av med den när jag flyttade ner men puh... jag behöll den :)

Ola jobbar över idag.  Just de ja!!!! Han ringde förut och frågade om det var okej att gå på fest den 27 jan.
-jaaa vartdå?
-i Stockholm!!!!  Hallåååååååå. Jag vill åxå med. Får inte det tyvärr då det är nån realesefest för ett hotell som Önskefoto har gjort massa tapeter åt.  Så Ola och några arbetskompisar blev bjudna dit.  *lätt avundsjuk*  GRISAR!!!!  SnällaTa med en uttråkad hemma"fru" med lugg och gör henne glad..
nähä..inte det...  ingen fest för Walla. Hittar inte ens nått kul på MQ-rean. Allt snygga är borta & jag som har kvar på mitt presentkort! GRRR!
Nu är det illa,  Men ser att det snart är dags för påse 3! HURRAHURRAHURRA!!!




Kommentarer
Postat av: Åzzy

Låt bli kladdkakan! Det är inte värt det. Du fördröjer förbränningen. Vänta någon vecka så kan du ta en bit. Du kan äta allt, men inte varje dag. Sen.

2009-01-15 @ 07:47:02
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: Lizzi

Han ska allt få igen den där Ola...vänta bara tills vi kommit på nåt riktigt giftigt...haha

2009-01-15 @ 14:40:18
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: fridasannaingela

åh n sån ljus"krona" skulle jag ochså vilja ha i fönstret men finns det med elektriskt ljus ??

kanske man kan fixa själv annars med elektriker i familjen ?? Köpt var ??

2009-01-16 @ 08:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0