En liten svacka...

Jag har kommit in i en liten svacka... :((  Så fort jag får minsta lilla motgång eller kritik så mår jag skitdåligt! Känner mig totalkass och börjar nästan gråta. Inget duger.  Allt med mig känns fel. Jag gör fel.  Hm....

 What  is going on????

Jättekonstigt. Det här måste fixas till, så tidigare idag messade jag till frisör Svärmor och bad henne hjälpa mig!!!!!  Jag måste ta mig ur detta negativa elände. Kan ju börja med håret tänkte jag. Jag vill ha lugg! lugglugg!
Vet dock inte hur men .....

jättesnygga!!


fast innerst inne vill jag ha en Betty Page lugg. 


Ska sova nu och drömma vackra fina drömmar om mig själv!
- Malin, du duger som du är!!!

Godnatt :) :(


Kommentarer
Postat av: wackawackadoda

kanske en puss kan muntra upp?

2009-01-07 @ 22:36:31
URL: http://wackawackadoda.blogg.se/
Postat av: Anki

Klart du duger jätte fina Malin!! Jobbigt med såna svackor:( Skickar dej massor av peppkramar!

2009-01-08 @ 07:33:17
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: mitha

DU ÄR UNIK!!! Glöm aldrig det! Unik på ditt underbara sätt!!!

Styrka och kramar från mig!!!

2009-01-08 @ 08:29:35
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: Katta

Du är perfekt precis som du är! Har jag tyckt sen den första gången jag så dig hemma hos Pia och vi pratade i backen i Annelund sen. DU är Som Mitha skriver Unik, med enorm livsvilja och en positiv människa som sprider glädje omkring dig...

Läser ofta men har ibland inget vettigt att säga.. =)

Kramen

2009-01-08 @ 13:11:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28284/
Postat av: Anonym

Du är fin som du är. Man får föresten lätt finnar i pannan av lugg, I alla fall jag, och så är det jobbigt när man vill ha lång lugg igen. Fast den växer ju ut igen om man ångrar sig.

2009-01-08 @ 23:08:21
Postat av: Anonym

Du är fin som du är. Man får föresten lätt finnar i pannan av lugg, I alla fall jag, och så är det jobbigt när man vill ha lång lugg igen. Fast den växer ju ut igen om man ångrar sig.

2009-01-08 @ 23:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0