Så va de dags igen :((

Nu är Ola sjuk! Jättesjuk!! Drog igång i natt. SKA det aldrig ta sluuuut???!!!! Kommer 2009 att vara ett sjukår för oss tro? Kärlekfull som jag är så frågade jag honom självklart hur han mådde.... NOT!!! det enda jag kunde tänka på var OPETH!  Så nu efter många om & men så tar jag med mig Lisen till Malmö istället för Ola.  Lisen ska bli av med sin progressiva death metal-oskuld.  Tycker att det är läge för det nu vid snart fyllda 33 år (hostahosta)
Tack snälla för att du hänger på!  Annars hade jag åkt själv.  Hade nog bara blivit mörkrädd på vägen hem. Gillar inte att köra i mörker :(

Lugn nu Farfar Noa, Ska ringa till dig  i morgon & kolla hur vi ska göra med allt ;) Men första ska du få sova.

Nu ska jag försöka mig på att spöa Keiren i Guitar Hero.  Alla andra sover som grisar. Gött. Har förrästen köpt ny välling till Freja. VÄRLDENS BÄSTA!! Hon somnar kl halv 8 och vaknar runt 5. Då lyfter jag bara upp henne från hennes säng och lägger henne brevid mig så somnar hon om igen och vaknar vid 7-8 helt sjukt! 
Godnattkram till alla!


Kommentarer
Postat av: Åzzy

Vad är det i den vällingen? :) Mosade sömntabletter?

2009-02-18 @ 06:26:08
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: mitha

Nej har han blitt sjuk nu=(VKS? Varför får ni aldrig va friska för=(



tur du får med dig LIsen idag istället



massa kramar

2009-02-18 @ 08:19:35
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: Pocca

Åh... ni kommer ha jättekul! Får se hur hon gillar denna invigning;-)



( pappa kjell, ska alltid va värst och veta bäst, han kommer aldrig sluta hävda sig;))



2009-02-18 @ 09:40:15
URL: http://poccahonta.blogg.se/
Postat av: Anki

Nä fy vad trist att han skulle bli sjuk precis nu då!! Stackarn! Hoppas han piggar på sig snabbt & att du och Lisen för göööör kul ikväll!!

Bamsekramar

2009-02-18 @ 10:22:17
URL: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0