Nya brallor!!!

Hämtade Lisen för en tur på stan. Va tvungen att köpa nya byxor då de andra blivit för stora :)) Hurra!!! fick köpa 1 storlek mindre än vad jag räknat med.  Tack gode gud va glad jag blev.  Det fick jag och Lisen fira med att äta en en riktigt stor kaka.  På fiket (som idag fick bli ett annat för Ritz var fullt ) satt vi och funderade på varför vi fortfarande inte har öppnat något eget!  FRUSTRERAD!  Varför gör alla andra när det är vi som skulle fixa det bäst hehehe. Jaja, vi är bara 26 ( !!!) än så vi har all tid i världen.  Här nere i söder´n så lever vi långsamt.  Riktigt långsamt.

Brallisar...Back to the 80- tal. Love it!


Man kan ju konstatera att inredning ligger detta café inte om hjärtat!! Köp gärna en boll och häng den jättefult!!
Idioter!


Mina älskade barn hemma hos Lisen. Helt sjukt när man tittar på korten och tänker att alla 3 har jag fött! Coolt. Och jag som bara skulle ha guldfiskar :)

Kommentarer
Postat av: mia

hahah, jag komenterade med deras jävla inredning förra veckan, man e bortskämd med ritz lyx fotöljer : ) inte sittta och fika inne med köks möbler eller trädgordsmöbler, grattis till storleken, visst är det härligt,jipiii, ser ut som dom brallorna min syster med köpte (stentvättade med dragkedja vid foten?) ikväll ska vi ut och äta, hm nervöst, har ju inte ätit på en och en halv månad, jag kommer väl få skit ont i magen, hehe.. kram och mysig lördag till er i valje från oss i hjortahodden!

2009-02-21 @ 17:17:26
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: E

Tack för kramen, jag behövde en sådan idag. Även om svärisarna är snälla så tenderar det att bli lite föööööööööör muckos på samma gång.



GRATTIS till strlk,klart du ska fira det med en gigantisk kaka :-D



Kram Elli

2009-02-21 @ 18:04:13
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Åzzy

Jag har ett par byxor jag kan dra av utan att knäppa upp dem ;) Sånt gillar vi! Men just idag känner jag mig som ett fetto ;)

2009-02-21 @ 18:26:47
URL: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0