Ljuvliga kräkfria morgon..

Peppar peppar igen!

Allt är fridens här. Alva har sovit hela natten utan några bakslag från igår.  Klorchocken eller just chocken av att jag faktiskt gick i badräkt på ett badhus med x antal Frejakilon kvar fick nog alla kräkbaciller att fly. 
 
När jag simmade igår kom det dit en kille som oftast  är nere på gymet på torsdagar och jag bara AVSKYR honom !  Han är en sån där kille som är alldeles för solad, för mycket klet i håret, för tränad, runt 40 vill va 21, alldeles för taita kläder....iiiiiuuuuu  en sån här:
Fruktansvärt!!!!  Han tror han är snygg åxå vilket han absoluuuut inte är!!!
Igår hoppade han i bassängen och när vi alla andra tog  harmoniska simtag och njöt av ett nedsläkt badhus började dåren kråla!!! Han simmade som en galning och det var svallvågor och en sjuhelsikes massa skvätt av vatten!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vilken idiot!! Som Lisen säger:
- hata är ett starkt ord men den här... Han är värd att hatas!  Att han inte fattar att man tycker han är en stor fjant!  Blir så trött.

jaja... över till något roligare.  Eftersom  det gått  24 av 48 kritiska timmar så tänkte jag och Alva att vi skulle fira lite. Alva bestämde att Freja fick ta smällen. Hon fick bli en princessa :))) 
-lugn mamma, hon fick bara hålla i min mascara när vi tog korten ;))


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att ni andra klarar er jag håller tummarna.Snart går vi ut, vi skall åka pulka det kom mer snö inatt och mer skall det tydligen bli.Det är fint men jag vill ha vår. Vilken hemskeoaptitligdubbelful karl.puss kram mamma

2009-02-05 @ 09:27:31
Postat av: Åzzy

Usch vilket äckel! Stackars lilla söta Freja som fick dela inlägg med honom ;)

2009-02-05 @ 09:28:10
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: Anki

Hahaha sötis Freja=)

Kramar

2009-02-05 @ 09:32:37
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: walla

hahaha hur kunde jag dela inlägget med lilla Freja hahah ;)

2009-02-05 @ 09:36:20
URL: http://wallaz.blogg.se/
Postat av: E

Fy vilket slajmigt äckel päckel,vet precis vad du menar. Härligt att höra att tösen är på G igen och klart att ni ska fira med prinsessor ;-D Må så gott

2009-02-05 @ 10:25:48
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0