En liten kvälltripp till Lisens jobb..

tog jag mig. Kände att hon behövde få lite "SäffleSällskap".  Få prata av sig lite om alla vackra kunder. ;)  När man står där inne  och ser alla kunder komma & gå så inser man vilket hav av baciller man attackeras av dagligen. Stackars kassörskor!! Stackars Lisen. Tro väl katten att hon alltid är småförkyld.  Tänk bara handtaget in i affären!!! Eller lånenyckeln till toan. Jag fan spyr!!! Det första jag gjord när jag kom hem var att sprita mig ren.  Jag ska köpa handskar till henne med inbyggda "spritduttar" som gör henne ren var femte minut. ÅÅÅ va ren hon ska bli :)

Alltid lika kul att kolla in skivorna på Statoil... wow vilka godbitar  hahaha


Fick även se att Anna Book vill dö i Spanien... jaha.. positivt tänkande, det gillar vi!!


I morgon ska Alva stanna hemma från dagis för vi får besök av en vacker Mia med hennes lika vackra små barn Vilda 3 och Viola 4 månader. Träffade Mia på babyrytmiken här i stan. Alva ska baka kladdkaka åt dom.  Hon har längtat och längtat och i morgon  är det äntligen Onsdag. Ska bli jättekul. 
Hjärtligt välkommna :))

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Lizzi

Tack för titten kära du o ha så mysigt imorn, jag längtar tills jag kan följa med! Gonattkram

2009-02-25 @ 00:35:46
Postat av: E

Hahhahah underbara skivor, eller kanske inte. Själv är jag deppad och svart idag, mensen som har varit 12 dagar sen kom med besked i morse. fan :-( Kram

2009-02-25 @ 06:06:46
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: byron

Grymt! Omslag med Alf Robertsson (RIP) är bäst. Blir man inte mörkrädd av det så vet jag inte vad.



Vet egentligen varken ut eller in när det gäller min halva familj.

Kontakt i någon form eller ett avslut är vad jag önskar innan jag själv bildar familj.



2009-02-25 @ 08:44:23
URL: http://gatto.blogg.se/
Postat av: Åzzy

Jag lägger in en bild på min blogg i samma ämne - bakteriedödare!

2009-02-25 @ 15:01:09
URL: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0