HEMMA!!!

Säffle, Brotorp 06.00
Åkte kl. 12.00 framme 20.00!!!
Vägen har varit brutal hela vägen. E6:an fick vi köra mellan 70 & 90 hela vägen & då tar det tid. Alva & Freja är jätteduktiga som klarar det galant. Regnat & snöat hela vägen. Slask å modd överallt. En bil såg vi göra 4 volter på vägen!!! Hade vi kommit 30 sek. tidigare så hade vi varit i vägen för hans volteri. Ingen hände med föraren som hoppade ur bilen när den stannat. *puh*
Lite tomt här. Keiren är hos sin pappa Darren i Oslo. Mormor & morfar körde honom till Karlstad busstation där SWEDBUS express väntade på honom. Pratat med honom & messat flera gånger så allt är okej. En hela vecka utan Keiren *snyft* Jag är så stolt över honom. Älskar dig Keiren!!!
I morgon är vi alla hemma & isolerade. Frejas fantastiska magsjuka har hon strött på alla som älskar henne.
Insjuknade i nummerföljd ( hahahaha..intressant;)
1. Keiren
2. Alva
3. Adam
4. Ola
5. Marie
6. Mormor
7. Morfar
Jag har än så länge klarat mig men mår åter igen riktigt illa!!!
En riktig fulbacill ända från Blekinge fick alla i julklapp :D.. GOD FORTSÄTTNING!!



Kolla in!!!
Detta stod i ugnen när vi kom hem. Ugnsrostade rotfrukter med lyxsvamp & rosmarinkryddad karré
2 dippus vretus: Citronmumma & ädelost!
Tack snälla fam. Lundborg!!!

jag tog en liten bit kött. Efter utskällning av chef, far & doktor med tanke på min sjukdom så måste jag tänka på min kost. Jag har gjort det nu!!!! En liten bit kött åkte in i munnen.  Alva ringde genast Rikard min chef & skvallrade! Får se när det händer igen......

Kommentarer
Postat av: emma svensson

Ja du Malin, fulbacill va det nog, jag skyller min magsjuka på Adam då;), träffade ju honom på julaftonskvällen :) God fortsättning på er.

Kram Emma

2009-12-27 @ 22:20:09
Postat av: walla

inte ni åxå!!!! ååååååååå neeeeeeeeej!

sorry

2009-12-27 @ 22:28:21
Postat av: Ulrika !

Hej !!



Du får sätta Felix på insjuknings listan, med...nr 8 får han väl bli då !!! ;-)

Kram.....

2009-12-27 @ 23:39:24
Postat av: Anonym

Vad är det för sjukdom??? :S

2009-12-31 @ 15:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0