22.56

Vilken dag!  Ibland så händer det saker man aldrig i sin vildaste fantasi trodde skulle kunna hända. Dock så känner jag att det kommer att lösa sig till det bästa. Jag vill tro det och man ska alltid tänka positivt.  Kan åxå  säga att min mor har lärt mig så mycket men det bästa som hon lärt mig det är att Om du är lugn så har du alltid övertaget.  Tack mamma! Älskar dig & din fantastiska uppfostran.

Nu väntar jag på att Ola ska komma hem. Saknar honom nu.

Keiren du är det vackraste som finns!!!


Godnatt alla!





Kommentarer
Postat av: Kamilla

Gillar inte såna där kryptiska inlägg. Jag blir ju nyfiken ju;)

2009-12-09 @ 23:09:11
Postat av: walla

haha förlåt Kamilla men det kommer, lovar!

2009-12-10 @ 00:03:07
URL: http://http:/wallaz.blogg.se
Postat av: Gizze

Det låter ju inte riktigt bra, men tror ändå som du skriver -att det ordnar upp sig!!!



Hoppas du /ni får en fin dag idag torsdag..jag ska äntligen hinna med en fika med en kompis!Det har jag längtat efter ;D



Kram Gizze



2009-12-10 @ 06:55:01
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar er!!

2009-12-10 @ 09:24:51
Postat av: Lizzi

Men ursäkta..."om du är lugn så har du alltid övertaget!!! Varför i hela fridens värld har du aldrig lärt mig denna magiska regel??? Malin....tänk hur många gånger du kunnat rädda mig med det...Hahahahahaha!



Älskade Keiren...ibland är det fantastiskt orättvist men glöm inte att du är finast o sååå värdefull för oss alla!! Älskar dig grabben!!!

2009-12-13 @ 14:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0