07.35

I går frågade Rikard, min chef mig om det händer något i morgon. Nej, sa jag. En lugn vanlig dag.  INGET SPECIELLT!!
Sen kom jag på en massa:
10.00       Lämna barnen på dagis
10.00       Fotografera Alvas dagisgrupp ute, 27 dagisbarn i full mundering .... stå STILL!!
10.??       Köra till jobbet som en galning i laglig hastighet
11.??       Alla gäster välkomna till rikard en trappa ner
16.00       Slutar jobba för dagen
16.05       Inhandla viktig detalj till Alva
16.15       Hämta Alva & Freja på dagis.
17.00       Köra Alva till dansen med alla viktiga detaljer
18.00       DANSSHOW!!!!!! Alva står på scenen och glittar & posar till max :)
19.30       Premiärkväll för nya affären i stan. 1 av ägarna till affären är  LisenPisen
20.30       Kvällen, läxa, kvällmat
21.00      GREY´S PÅ TV... OVER & OUT



Alva är självklart en stjärna på scen & lovar att fota jättemycket!




Kommentarer
Postat av: Linda J

Haha...stolle! En pappa tyckte att med 2 barn måste man ju ha mer rutin på på saker... Jag svarade: Snarare mer förvirrad! Hur många barn hade du? =)

2009-12-02 @ 20:21:11
URL: http://missli.bloggie.se
Postat av: fridasannaingela

hoppas de gick bra på dansen

sanna har genrep på lör o uppvisning på medis på söndag

2009-12-03 @ 08:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0