ZZzzzzZZzzzZZzzzZZzzzZZzzz

har sovit hela dagen och tänker sova hela natten. efter det ska jag vila middag och sen sova lite till. Blev inget Ullared, vi åkte 2 mil, hamnade på Eko-hallen & köpte Nappar till Freja sen åkte vi hem. Men kul, det hade vi alltid. Ska drömma om nya kläder nu fick ett presentkort på 400 kr av min kära svärmor. Tack snälla älskade Britt. Du ä den bästaste av de bästa.  Jag ska köpa nya byxor för alla jag har är för stora... hahaha för stora kläder.. vilken underbar bokstavs-sammansättning. Underbar mening. Det riktigt lyser, klingar och strålar lycka i de orden när man sätter de i rätt ordning. Hurra!

Godnatt alla!


Kommentarer
Postat av: sandra "piik"

nu har det faktiskt gått en vecka!

2009-08-16 @ 10:05:51
URL: http://piiket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0