Skolfotografering!!!

En av de största händelserna i ett barns liv ( kan va en överdrift haha) Eller ja, så var det i allafall för mig och mina kompisar. Herreguuuuuuuud. Allt var helt crazy inför fotograferingen. Vad skulle man ha på sig, håret, skor, ALLT skulle nu granskas in på hmhmhm. Och sen när det var klart så var månaden innan katalogen och korten kom helt bedrövliga!! Nu skulle ju alla på skolan kunna titta på en hela tiden & om man inte blev snygg på kortet. Ja, då var man körd, slut, kaputt, ute, över OVER & OUT!!

Keirens skola ska fotas idag. Och det är så man njuter när man hör honom säga. Äh, jag sluta fixa mig nu, jag är faktiskt ganska snygg alltid. Haha

Trött men ack så granner ;)


Trevlig Torsdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0