Kan inte sova.....

Har alldeles för mycket pirr i magen. Vårt lånelöfte värd sin vikt i guld betyder så sjukt mycket.  Alla som känner mig vet vilken helt galen resa jag gjort de senaste 10 åren. Innan jag flyttade hit till Ola så har jag passerat VÄLDIGT mycket. Både jag och mina 2 största barn har livserfarenheter man inte borde ha.  Har lärt mig enormt mycket på det & har så mycket skinn på näsan nu att jag nästan ramlar framlänges ;) Jag njuter av allt.  Tänk att lyckan, tryggheten & glädjen fanns i en Ola 50 mil bort. Varje gång jag tänker på det så känns det så konstigt.  Att jag faktiskt vågade & flyttade hit. Minns när jag, Keiren & Alva sa : näääääääää , vi flyttar. Här tänker inte vi stanna!  Sen bestämde jag & Lisen.. VI DRAR!!!
-
Nu har vi tagit tillräckligt med skit! NU ÄR DET FAN VÅR TUR!
Å poff!!  Liten Freja, ring på fingret å nu... hus :)


Kommentarer
Postat av: Mia

vad vi i sölvesborg hade tur som fick ner er här. Ola är bäst. jag kan inte häller sova. puss på dig

2009-08-27 @ 01:21:13
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Lisa

livet blir aldrig som man tänkt sig... :) både på gott och ont, å jätteskönt att du är lycklig nu :) hoppas ni får ert lånelöfte:)

2009-08-27 @ 07:15:43
Postat av: Kamilla

Åh, vad underbart. Nu är livet bättre än bäst:) Det är verkligen jättekul. Har ni fått huset, är det klart?

2009-08-27 @ 07:47:58
Postat av: Camilla

Så härligt! Det är din tur nu vännen.

Kram

2009-08-27 @ 08:23:44
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Jenny

En solskenshistoria Malin! Hoppas allt är bra och att det går bra för lilla Frejisen på dagis! Kram

2009-08-27 @ 12:14:46
Postat av: Lizzi

Fan va vi är bra:o)

2009-08-27 @ 21:25:48
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0